Застосування мультимедійних проекторів

Основні рекомендації по використанню проектора:

1) Обов'язково закривати об'єктив кришкою коли проектор не використовується.
2) Корпус проектора необхідно протирати вологою м'якою тканиною, або спеціальними серветками.
3) Встановлювати в проектор тільки ті лампи, які рекомендовані виробником.
4) Читко слідувати інструкції.




Переваги та недоліки використання мультимедійних проекторів



Переваги мультимедійних проекторів: можливість демонстрації відео-та комп'ютерного зображення, мобільність, портативність, демонстрація у великих аудиторіях, демонстрація при освітлених аудиторіях, підтримка високих дозволів.
Недоліки: для підготовки матеріалів презентації потрібний комп'ютер, або відеокамера (хоча максимально зручно демонструвати навчальні відеофільми)

Розділи навчальної програми, в якій доцільно використовувати даний засіб

Мультимедійні проектори використовуються в загальноосвітніх школах при викладанні всіх навчальних дисциплін і при проведенні різних форм позакласної і позашкільної роботи. При цьому можна використовувати такі види відеоінформації:

1.     Навчальні кінофільми, записані на кінострічку. За допомогою кінопроектора, відеокамери і телевізора відеоінформація подається на мультимедійний проектор, а звідти – на екран.

2.     Навчальні кінофільми, які записані на відеомагнітну стрічку, відеоролик, комп’ютерний диск, флеш – диск. Кінофільми подаються на проектор за допомогою відеомагнітофона, DVD – програвача і комп’ютера, а з нього демонструються на екран.

3.     Навчальні телевізійні фільми,  які зняті за допомогою відеокамери і записані на відеомагнітну стрічку, DVD – відеодиск, оптичний диск, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Використовуючи відповідно відеомагнітофон, DVD – плеєр і комп’ютер, надсилаємо телеінформацію на проектор, а потім – на екран.

4.     Навчальні телевізійні передачі безпосередньо з телевізора або записані на відеомагнітну стрічку, оптичний диск відеоформату, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Як і при демонструванні телефільмів, відеоінформація надходить з телевізора, відеомагнітофона, DVD – плеєра, комп’ютера на проектор, а звідти – на екран.

5.     Телевізійні передачі художнього, технічного, природничого, математичного, фізичного, історичного, гуманітарного, мовно – літературного, музичного, політичного та виховного напрямків і змісту, які йдуть у прямому ефірі або записані на відповідні носії інформації. Їх стематичний перегляд значно доповнить, розширить і поглибить знання, вміння та навички учнів, отриманих в процесі урочної діяльності, сприятиме національному вихованню та розвитку учнівської молоді. Джерелами цих передач є телевізор, відеомагнітофон, комп’ютер, DVD – плеєр, відеокамера.

6.     Прямі телевізійні передачі з місця подій та їх перегляд на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора. До таких передач можна віднести такі:

·         засідання сесії Верховної Ради  та уряду України, сесій обласних та міських Рад;

·         урочистості з нагоди державних свят, відзначення ювілейних дат держави і видатних державних діячів;

·         паради, демонстрації, мітинги, зібрання громадян для вирішення різних питань;

·         вибори до Верховної Ради України та місцевих рад, з’їзди політичних партій та об’єднань;

·         збори Академії наук та галузевих академій України, академічних та науково – дослідницьких інститутів, наукових установ, наукові та науково – практичні конференції;

·         робота підприємств, установ, організацій, сільськогосподарських об’єднань;

·         зустрічі з керівниками держави, Верховної Ради та уряду України, депутатами всіх рівнів, керівниками обласних, міських і районних владних структур, видатними політичними діячами, вченими, космонавтами, кращими людьми України;

·         олімпійські ігри, першість світу, континентів, регіонів, держав, України з різних видів спорту;

·         виступи мистецьких колективів, індивідуальних виконавців, колективів художньої самодіяльності на концертах, конкурсах, змаганнях;

·         дослідження та освоєння Всесвіту, небесних тіл, космічного простору, польоти космічних апаратів;

·         незвичайні небесні явища: землетруси і виверження вулканів, повені, урагани, буревії, пожежі, аварійні ситуації у космосі, повітрі, на землі та на воді;

·         інтерв’ю з видатними вченими, політичними діячами, цікавими людьми, керівниками різного рівня;

·         телевізійні репортажі з музеїв, виставок, конкурсів, змагань, презентацій, концертів, різних масових заходів.

Для отримання на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора прямих телевізійних передач з місця подій використовуються відеокамери та телевізори.

При наявності можливості прямі телепередачі можна записати на відеомагнітну стрічку, оптичний диск (відеоформату), жорсткий диск (вінчестер), флеш – диски, а потім через відеомагнітофон6, DVD – плеєр, комп’ютер за допомогою проектора відтворити на екрані.

При викладанні загальноосвітніх і спеціальних навчальних дисциплін, враховуючи їх зміст, в навчальний і позанавчальний час за допомогою мультимедійного проектора можна демонструвати на екрані відеоінформацію із звуковим супроводом, яка характерна для кожної із них.

При цьому вона повинна бути записана на відповідні носії інформації. В окремих випадках її можна переглядати у прямому ефірі.


 

Особливі вимоги до мультимедійного проектора
  • наявність комп'ютера
  • наявність мультимедійного проектора
  • наявність певного програмного забезпечення
  • використання усіх складових тільки за призначенням 
  • належне ставлення до навчальних приладів


Проектори для навчання і справ



Висновок
Мультимедійні проекційні системи виведення графічного або відеозображення, використовуються сьогодні в найрізноманітніших галузях. Це може бути і невеликий кінотеатр, і бізнес-презентація, дискотека або вечірка. Але найбільш приємно те, що сучасні технології дозволяють використовувати проектори і в побутових умовах, в якості однієї зі складових домашнього кінотеатру.
Висока якість зображення, перенесення кольорів, висока контрастність і, звичайно, розмір екрану, роблять домашні проектори все більш популярними. А постійний розвиток технологій, дозволив значно здешевити вартість проекторів, що зробило їх ще більш популярними.

1 коментар:

  1. Я впевнена, що використання мультимедійних проекторыв в загальноосвітніх школах при викладанні всіх навчальних дисциплін і при проведенні різних форм позакласної і позашкільної роботи - це основна перевага цього засобу, адже завдяки наочному показу певного матеріалу, вихованцям буде легше сприйняти ту інформацію, яку ви намагаєтеся донести до них. До речі,Лілія, у Вас досить вдале оформлення блогу. Все чітко структуровано - це великий плюс.

    ВідповістиВидалити