Основні рекомендації по використанню проектора:
1) Обов'язково закривати об'єктив кришкою коли проектор не використовується.
2) Корпус проектора необхідно протирати вологою м'якою тканиною, або спеціальними серветками.
3) Встановлювати в проектор тільки ті лампи, які рекомендовані виробником.
4) Читко слідувати інструкції.
Мультимедійні проектори
використовуються в загальноосвітніх школах при викладанні всіх
навчальних дисциплін і при проведенні різних форм позакласної і
позашкільної роботи. При цьому можна використовувати такі види
відеоінформації:
1. Навчальні кінофільми, записані на кінострічку. За допомогою кінопроектора, відеокамери і телевізора відеоінформація подається на мультимедійний проектор, а звідти – на екран.
2. Навчальні кінофільми, які записані на відеомагнітну стрічку, відеоролик, комп’ютерний диск, флеш – диск. Кінофільми подаються на проектор за допомогою відеомагнітофона, DVD – програвача і комп’ютера, а з нього демонструються на екран.
3. Навчальні телевізійні фільми, які зняті за допомогою відеокамери і записані на відеомагнітну стрічку, DVD – відеодиск, оптичний диск, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Використовуючи відповідно відеомагнітофон, DVD – плеєр і комп’ютер, надсилаємо телеінформацію на проектор, а потім – на екран.
4. Навчальні телевізійні передачі безпосередньо з телевізора або записані на відеомагнітну стрічку, оптичний диск відеоформату, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Як і при демонструванні телефільмів, відеоінформація надходить з телевізора, відеомагнітофона, DVD – плеєра, комп’ютера на проектор, а звідти – на екран.
5. Телевізійні передачі художнього, технічного, природничого, математичного, фізичного, історичного, гуманітарного, мовно – літературного, музичного, політичного та виховного напрямків і змісту, які йдуть у прямому ефірі або записані на відповідні носії інформації. Їх стематичний перегляд значно доповнить, розширить і поглибить знання, вміння та навички учнів, отриманих в процесі урочної діяльності, сприятиме національному вихованню та розвитку учнівської молоді. Джерелами цих передач є телевізор, відеомагнітофон, комп’ютер, DVD – плеєр, відеокамера.
6. Прямі телевізійні передачі з місця подій та їх перегляд на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора. До таких передач можна віднести такі:
· засідання сесії Верховної Ради та уряду України, сесій обласних та міських Рад;
· урочистості з нагоди державних свят, відзначення ювілейних дат держави і видатних державних діячів;
· паради, демонстрації, мітинги, зібрання громадян для вирішення різних питань;
· вибори до Верховної Ради України та місцевих рад, з’їзди політичних партій та об’єднань;
· збори Академії наук та галузевих академій України, академічних та науково – дослідницьких інститутів, наукових установ, наукові та науково – практичні конференції;
· робота підприємств, установ, організацій, сільськогосподарських об’єднань;
· зустрічі з керівниками держави, Верховної Ради та уряду України, депутатами всіх рівнів, керівниками обласних, міських і районних владних структур, видатними політичними діячами, вченими, космонавтами, кращими людьми України;
· олімпійські ігри, першість світу, континентів, регіонів, держав, України з різних видів спорту;
· виступи мистецьких колективів, індивідуальних виконавців, колективів художньої самодіяльності на концертах, конкурсах, змаганнях;
· дослідження та освоєння Всесвіту, небесних тіл, космічного простору, польоти космічних апаратів;
· незвичайні небесні явища: землетруси і виверження вулканів, повені, урагани, буревії, пожежі, аварійні ситуації у космосі, повітрі, на землі та на воді;
· інтерв’ю з видатними вченими, політичними діячами, цікавими людьми, керівниками різного рівня;
· телевізійні репортажі з музеїв, виставок, конкурсів, змагань, презентацій, концертів, різних масових заходів.
Для отримання на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора прямих телевізійних передач з місця подій використовуються відеокамери та телевізори.
При наявності можливості прямі телепередачі можна записати на відеомагнітну стрічку, оптичний диск (відеоформату), жорсткий диск (вінчестер), флеш – диски, а потім через відеомагнітофон6, DVD – плеєр, комп’ютер за допомогою проектора відтворити на екрані.
При викладанні загальноосвітніх і спеціальних навчальних дисциплін, враховуючи їх зміст, в навчальний і позанавчальний час за допомогою мультимедійного проектора можна демонструвати на екрані відеоінформацію із звуковим супроводом, яка характерна для кожної із них.
При цьому вона повинна бути записана на відповідні носії інформації. В окремих випадках її можна переглядати у прямому ефірі.
Проектори для навчання і справ
2) Корпус проектора необхідно протирати вологою м'якою тканиною, або спеціальними серветками.
3) Встановлювати в проектор тільки ті лампи, які рекомендовані виробником.
4) Читко слідувати інструкції.
Переваги та недоліки використання мультимедійних проекторів
Переваги мультимедійних проекторів: можливість демонстрації відео-та
комп'ютерного зображення, мобільність, портативність, демонстрація у
великих аудиторіях, демонстрація при освітлених аудиторіях, підтримка
високих дозволів.
Недоліки: для підготовки матеріалів презентації потрібний комп'ютер, або
відеокамера (хоча максимально зручно демонструвати навчальні
відеофільми)
Розділи навчальної програми, в якій доцільно використовувати даний засіб
1. Навчальні кінофільми, записані на кінострічку. За допомогою кінопроектора, відеокамери і телевізора відеоінформація подається на мультимедійний проектор, а звідти – на екран.
2. Навчальні кінофільми, які записані на відеомагнітну стрічку, відеоролик, комп’ютерний диск, флеш – диск. Кінофільми подаються на проектор за допомогою відеомагнітофона, DVD – програвача і комп’ютера, а з нього демонструються на екран.
3. Навчальні телевізійні фільми, які зняті за допомогою відеокамери і записані на відеомагнітну стрічку, DVD – відеодиск, оптичний диск, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Використовуючи відповідно відеомагнітофон, DVD – плеєр і комп’ютер, надсилаємо телеінформацію на проектор, а потім – на екран.
4. Навчальні телевізійні передачі безпосередньо з телевізора або записані на відеомагнітну стрічку, оптичний диск відеоформату, жорсткий диск (вінчестер), флеш – диск. Як і при демонструванні телефільмів, відеоінформація надходить з телевізора, відеомагнітофона, DVD – плеєра, комп’ютера на проектор, а звідти – на екран.
5. Телевізійні передачі художнього, технічного, природничого, математичного, фізичного, історичного, гуманітарного, мовно – літературного, музичного, політичного та виховного напрямків і змісту, які йдуть у прямому ефірі або записані на відповідні носії інформації. Їх стематичний перегляд значно доповнить, розширить і поглибить знання, вміння та навички учнів, отриманих в процесі урочної діяльності, сприятиме національному вихованню та розвитку учнівської молоді. Джерелами цих передач є телевізор, відеомагнітофон, комп’ютер, DVD – плеєр, відеокамера.
6. Прямі телевізійні передачі з місця подій та їх перегляд на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора. До таких передач можна віднести такі:
· засідання сесії Верховної Ради та уряду України, сесій обласних та міських Рад;
· урочистості з нагоди державних свят, відзначення ювілейних дат держави і видатних державних діячів;
· паради, демонстрації, мітинги, зібрання громадян для вирішення різних питань;
· вибори до Верховної Ради України та місцевих рад, з’їзди політичних партій та об’єднань;
· збори Академії наук та галузевих академій України, академічних та науково – дослідницьких інститутів, наукових установ, наукові та науково – практичні конференції;
· робота підприємств, установ, організацій, сільськогосподарських об’єднань;
· зустрічі з керівниками держави, Верховної Ради та уряду України, депутатами всіх рівнів, керівниками обласних, міських і районних владних структур, видатними політичними діячами, вченими, космонавтами, кращими людьми України;
· олімпійські ігри, першість світу, континентів, регіонів, держав, України з різних видів спорту;
· виступи мистецьких колективів, індивідуальних виконавців, колективів художньої самодіяльності на концертах, конкурсах, змаганнях;
· дослідження та освоєння Всесвіту, небесних тіл, космічного простору, польоти космічних апаратів;
· незвичайні небесні явища: землетруси і виверження вулканів, повені, урагани, буревії, пожежі, аварійні ситуації у космосі, повітрі, на землі та на воді;
· інтерв’ю з видатними вченими, політичними діячами, цікавими людьми, керівниками різного рівня;
· телевізійні репортажі з музеїв, виставок, конкурсів, змагань, презентацій, концертів, різних масових заходів.
Для отримання на великому екрані за допомогою мультимедійного проектора прямих телевізійних передач з місця подій використовуються відеокамери та телевізори.
При наявності можливості прямі телепередачі можна записати на відеомагнітну стрічку, оптичний диск (відеоформату), жорсткий диск (вінчестер), флеш – диски, а потім через відеомагнітофон6, DVD – плеєр, комп’ютер за допомогою проектора відтворити на екрані.
При викладанні загальноосвітніх і спеціальних навчальних дисциплін, враховуючи їх зміст, в навчальний і позанавчальний час за допомогою мультимедійного проектора можна демонструвати на екрані відеоінформацію із звуковим супроводом, яка характерна для кожної із них.
При цьому вона повинна бути записана на відповідні носії інформації. В окремих випадках її можна переглядати у прямому ефірі.
Особливі вимоги до мультимедійного проектора
- наявність комп'ютера
- наявність мультимедійного проектора
- наявність певного програмного забезпечення
- використання усіх складових тільки за призначенням
- належне ставлення до навчальних приладів
Проектори для навчання і справ
Висновок
Мультимедійні проекційні системи виведення графічного
або відеозображення, використовуються сьогодні в найрізноманітніших галузях. Це
може бути і невеликий кінотеатр, і бізнес-презентація, дискотека або вечірка.
Але найбільш приємно те, що сучасні технології дозволяють використовувати
проектори і в побутових умовах, в якості однієї зі складових домашнього
кінотеатру.
Висока якість зображення, перенесення кольорів, висока
контрастність і, звичайно, розмір екрану, роблять домашні проектори все більш
популярними. А постійний розвиток технологій, дозволив значно здешевити
вартість проекторів, що зробило їх ще більш популярними.
Я впевнена, що використання мультимедійних проекторыв в загальноосвітніх школах при викладанні всіх навчальних дисциплін і при проведенні різних форм позакласної і позашкільної роботи - це основна перевага цього засобу, адже завдяки наочному показу певного матеріалу, вихованцям буде легше сприйняти ту інформацію, яку ви намагаєтеся донести до них. До речі,Лілія, у Вас досить вдале оформлення блогу. Все чітко структуровано - це великий плюс.
ВідповістиВидалити